FAQ - Často kladené dotazy

FAQ_website_banner_01

Na této stránce naleznete odpovědi na nejčastější dotazy našich zákazníků. Pro přehlednost jsme je rozdělili do několika okruhů dle služeb.

Obecné dotazy ohledně nákupu>
K zásilce jsem neobdržel/a fakturu, co mám dělat?>

Fakturu posíláme pouze v elektronické formě prostřednictvím e-mailu, který jste zadal/a v objednávkovém formuláři. Pro jistotu zkontrolujte ve schránce složky se spamy, hromadnou poštu či obchodními sděleními. Může se stát, že mezi ně e-mail zapadl. Doporučujeme vyhledávat pod číslem objednávky. Pokud se ani v tomto případě nedaří fakturu ve schránce najít, kontaktujte prosím náš zákaznický servis

Objednal/a jsem si zboží, ale nepřišlo mi žádné potvrzení do e-mailové schránky.>

Pokud jste zadal/a správně svou e-mailovou adresu, je možné, že mohlo potvrzení zapadnout mezi spamy, do hromadné pošty nebo do obchodních sdělení. Pokud se Vám ho nepodaří najít, kontaktujte prosím náš zákaznický servis, který ověří správnost zadané e-mailové adresy.

Jak objednat po telefonu?>

Prostřednictvím naší zelené linky na čísle 800 100 030 od 08:00 do 17:00 hod. Připravte si prosím předem své kontaktní údaje, adresu doručení, způsob platby (viz Dotazy k platbám) a kódy zboží, které si chcete objednat. Kód zboží naleznete v detailu produktu v poli u ceny a skladové dostupnosti. Chcete-li objednávat na firmu, podnikatelský subjekt, státní instituci, školské zařízení aj., připravte si prosím také IČO.

Přišel mi do e-mailové schránky dotazník o spokojenosti, i když jsem zboží dosud nepřevzal/a.>

Dotazníky o spokojenosti chodí automaticky 10 dnů po realizaci objednávky. Je-li termín dodání Vašeho objednaného zboží delší, vyplňte prosím dotazník až po převzetí.

Uvedl/a jsem v objednávkovém formuláři špatné údaje, co mám dělat?>

Kontaktujte prosím neprodleně po odeslání objednávky náš zákaznický servis. Veškeré změny ve vyplněných údajích lze provést do vystavení faktury. Po fakturaci nejsou změny možné. Týká se to kontaktních údajů, barevných variant zboží i změn obsahu objednávky.

Nepřeji si dostávat e-mailové reklamní nabídky, co mám dělat?>

V patičce každé reklamní e-mailové nabídky (úplně dole) je možnost odhlášení. Nezapomeňte ale na to, že tímto krokem přijdete o různé výhodné akce, slevy a informace o novinkách. Nemůžete-li tlačítko pro odhlášení najít, obraťte se prosím na náš zákaznický servis.

Je nutné být registrovaný/á pro provedení objednávky na e-shopu?>

Ne, nakupovat u nás můžete i bez registrace.

Dotazy na způsoby platby>
Platba na dobírku>

Zaplatíte v hotovosti, nebo platební kartou při převzetí zboží dle technických možností přepravce.

Platba kartou on-line>

Po dokončení objednávky budete přesměrováni na zabezpečenou on-line platební bránu, kde zaplatíte platební kartou. Jedná se o bezpečný a rychlý způsob platby.

Platba bankovním převodem - proforma>

Po zpracování objednávky Vám zašleme na e-mailovou adresu zálohovou fakturu s platebními údaji. Odeslání objednávky se může zdržet v závislosti na rychlosti připsání platby. To může trvat 1-3 pracovní dny. Pro rychlejší doručení objednávky doporučujeme zvolit způsob platby kartou on-line.

Platba na fakturu se lhůtou splatnosti>

Pokud objednáváte na firmu, zaplatíte na účet naší společnosti po doručení objednávky. Platba může podléhat schválení. Splatnost faktury je 14 dní.

Platba na splátky>

Poskytujeme také možnost na platby na splátky prostřednictvím společnosti Home Credit. Jak to funguje?

  • U každého produktu naleznete možnost splátkového financování.
  • Pokud objednáváte více produktů, kalkulaci splátek uvidíte v nákupním košíku. Splátkový prodej vám umožní pohodlně rozložit platbu na menší částky podle vašich možností. 😊
  • Po dokončení objednávky si vyberete výši i počet splátek.

Dotazy na zboží>
Chtěl/a bych objednat více kusů zboží, než máte skladem. Je to možné?>

Pokud nejde o doprodej, je možné objednat více kusů a zásilku expedovat částečně, nebo kompletně.

Rád/a bych objednané zboží vyzvedl přímo u Vás, je to možné?>

Ano, nabízíme možnost osobního odběru v Ostravě. Stačí objednávku uhradit předem a my ji pro vás připravíme. Jakmile bude vše nachystané, pošleme vám e-mail s informacemi k vyzvednutí. Služba osobního odběru je zpoplatněna částkou 99 Kč. Těšíme se na vaši návštěvu! 😊

Rád/a bych si před objednáním zboží vyzkoušel/prohlédl, je to možné?>

Tuto možnost bohužel nenabízíme. V případě zájmu si můžete zboží objednat a vyzkoušet. Pokud Vám nebude vyhovovat, můžete jej do 14 dnů vrátit zdarma.

Potřeboval/a bych poradit s výběrem/doporučením zboží. Na koho se mohu obrátit?>

Kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Rádi Vám s výběrem i dotazy ohledně zboží poradíme.

Nevím si rady s montáží/servisem/údržbou. Poradíte mi?>

Určitě! V případě dotazů, které se týkají sestavení produktu, jeho instalace, údržby nebo technických parametrů, se můžete obrátit na našeho Technického guru, a to od pondělí do pátku od 9:00–17:00 na čísle +420 602 469 108. Můžete volat, psát, případě zasílat fotky a videa na WhatsApp.

Chtěl/a bych si nechat zaslat vzorky dezénu konkrétní nábytkové sestavy do kanceláře, je to možné?>

Ano, je to možné. Kontaktujte prosím náš zákaznický servis.

Nevšiml/a jsem si pozdějšího data dodání u zboží, je možné objednávku stornovat?>

Samozřejmě. Kontaktujte prosím náš zákaznický servis.

Dotazy na dostupnost>
Co znamená „Odesíláme do …“?>

„Odesíláme do ...“ označuje termín, kdy očekáváme naskladnění zboží na základě potvrzených informací od dodavatele. Tento termín představuje datum, do kterého by mělo být zboží připraveno k expedici. Poté objednávku odesíláme k zákazníkovi a doručení obvykle probíhá do 2 pracovních dnů.

Dotazy na reklamace a vrácení zboží>
Zboží mi nevyhovuje, co mám dělat?>

Pokud Vám zboží nevyhovuje, máte nárok jej do 14 dní vrátit. Vyplňte prosím reklamační formulář a jako důvod reklamace uveďte, že chcete zboží vrátit. Zboží důkladně zabalte ideálně do původního obalu a nafoťte, jak je uložené v krabici a také krabici samotnou. Fotografie prosím přiložte do reklamačního formuláře.

Zboží můžete také vrátit po uplynutí 14denní lhůty tím, že nám zboží vrátíte do 365 dnů od převzetí (lhůta začíná dnem následujícím po doručení zboží), pokud je zboží v původním obalu, je úplné, není použité nebo poškozené a pokud se nejedná o zboží upravené podle přání zákazníka nebo pro jeho osobu. Pro dodržení lhůty postačí včasné odeslání.

Přišlo mi jiné zboží, než jsem si objednal/a. Co mám dělat?>

Přijde-li Vám zboží, které jste si neobjednal/a, vyplňte prosím reklamační formulář a přiložte fotografie zboží, které Vám přišlo. Obratem se budeme Vašemu požadavku věnovat, zboží si sami vyzvedneme a dodáme Vám to správné.

Zboží mi přišlo poškozené, co mám dělat?>

Vyplňte prosím neprodleně reklamační formulář. Jako důvod reklamace uveďte, že je zboží poškozené. Popište důkladně závadu a přiložte fotografie poškození. Vašemu požadavku se budeme obratem věnovat.

Část zásilky přišla poškozená, co mám dělat?>

Vyplňte prosím neprodleně reklamační formulář. Jako důvod reklamace uveďte, že je zboží poškozené. Popište důkladně závadu a přiložte fotografie poškozeného dílu. Po schválení reklamace Vám pošleme dle rozsahu poškození nový náhradní díl, nebo nový celý kus objednaného zboží.

Dle rozsahu poškození Vám obratem zašleme nový náhradní díl, nebo nový celý kus.

Přepravce mi doručil zboží v poškozené krabici, co mám dělat?>

V případě, že si při převzetí zásilky všimnete poškozené krabice, je nutné tuto výhradu zapsat do předávacího protokolu přepravce. Poté prosím kontaktujte naše obchodní oddělení prostřednictvím reklamačního formuláře. Jako důvod reklamace udejte, že je zboží poškozené. Do popisu závady následně uveďte, že došlo během přepravy k poškození krabice. Nemá-li u sebe přepravce předávací protokol, převezměte zásilku s výhradou.

Přišla mi nekompletní zásilka, co mám dělat?>

Je možné, že Vaše zásilka odcházela ze dvou skladů a Vám mohl přijít jen jeden balík a druhý je ještě na cestě. Pro jistotu nám vždy zavolejte. Pokud toto není Váš případ, vyplňte prosím reklamační formulář.

Za jak dlouho bude vyřízená reklamace?>

Ze zákona jsme povinni vyřídit reklamaci do 30 dnů od jejího podání. Děláme ale maximum pro to, aby byla vyřízena v co nejkratším čase.

Dotazy na přepravu zboží>
Jaký přepravce mi doručí zásilku?>

Aktuálně spolupracujeme s přepravci DPD a Toptrans v závislosti na velikosti zásilky. Zásilky s hmotností do 30 kg posíláme službou DPD, zásilky nad 30 kg službou Toptrans.

Co znamená „Nejvýhodnější doručení“?>

„Nejvýhodnější doručení“ znamená, že pro doručení vaší objednávky vybíráme mezi přepravci DPD a TopTrans podle aktuální vytíženosti a nejrychlejší možné dopravy. Tímto způsobem zajistíme co nejefektivnější a nejspolehlivější doručení vašeho zboží. 🚚📦

Chtěl/a bych posunout datum expedice o den/pár dní později, je to možné?>

Ano. Napište tento požadavek do poznámky v objednávkovém formuláři, nebo neprodleně kontaktujte zákaznický servis

Informuje mě přepravce o datu doručení poté, co od Vás převezme balík?>

Ano. Přepravce Vám v den rozvozu zašle SMS, ve které upřesní čas doručení. Poté Vás během doručování kontaktuje telefonicky.

Doručíte mi balík o víkendu/svátku?>

Ne, tuto službu bohužel aktuálně nenabízíme.

Objednal/a jsem si zboží na dobírku, mohu u přepravce platit při převzetí platební kartou?>

Doporučujeme Vám, abyste měli částku připravenou v hotovosti, jelikož nemůžeme garantovat, že má každý řidič s sebou platební terminál.

Umožňujete doručení večerním rozvozem?>

Ne, tuto službu bohužel aktuálně nenabízíme. Standardní doba rozvozu je od 08:00 hod do 17:00 hod.

Mohu si dopředu určit, v kolik hodin mi bude přepravce doručovat balík?>

Čas doručení bohužel nelze přesně určit, rozhoduje o něm vždy přepravce.

Poskytujete výnos?>

Ano, výnos zboží poskytujeme jako službu přepravce, kterou hradí zákazník. Cena se odvíjí od hmotnosti zboží a počtu pater, proto je nutné provést individuální kalkulaci. Pro přesnou cenu nás prosím kontaktujte, rádi vám poskytneme podrobnosti. 😊

Dotazy k doplňkovým službám>
Jak funguje doplňková montážní služba?>

K zakoupenému zboží nabízíme doplňkovou montážní službu. Máte-li o montáž zájem, zaškrtněte tuto možnost v objednávkovém formuláři. Cena montáže je 15 % z celkové ceny objednávky. Minimální cena montáže je 4 000 Kč bez DPH. Po expedici zboží Vás obvykle následující pracovní den telefonicky kontaktuje montážní tým a domluví se s Vámi na konkrétním termínu provedení montáže.

Jak funguje montáž židle?>

Nechcete-li montáží nové kancelářské židle či křesla ztrácet čas, svěřte sestavení profíkům. U vybrané židle stačí zaškrtnout políčko Doručit smontované a my vám vybraný kousek doručíme připravený k okamžitému usednutí. Služba stojí 499 Kč bez DPH.

Provádíte vizualizace?>

Ano, poskytujeme službu 3D vizualizace kancelářského nábytku. Naše designérka s vámi probere veškeré detaily a vytvoří návrh přesně podle vašich potřeb Co k tomu potřebujeme?

  • Rozměry a dispozici kanceláře (umístění oken, dveří atd.).
  • Vaše představy o stylu a funkčnosti nábytku.
  • Fotografie prostoru, abychom lépe pochopili jeho charakter a možnosti uspořádání.

Pokud si po vizualizaci objednáte nábytek z naší nabídky, cenu vizualizace vám odečteme z celkové částky.

Nenašli jste odpověď na vaši otázku? Neváhejte nás kontaktovat!

Napište e-mail na info@kancelar24.cz, zavolejte zdarma na naši linku 800 100 030 nebo nechte vzkaz na webchatu. Rádi vám s čímkoliv poradíme –⁠ od doporučení produktů po nastínění služeb. Zkrátka aby pro vás byl nákup co nejjednodušší a nejrychlejší. :-)