Reklamace
Stačí si vybrat z nabídky dole na stránce možnost, která nejlépe vystihuje váš případ. Po zvolení se otevře formulář, který je nutné vyplnit a odeslat. Jakmile požadavek odešlete a my jej registrujeme, ihned se mu začneme věnovat. Nejčastěji vás jako první krok kontaktujeme a doptáme se na dodatečné informace. :-)
V ideálním případě byste měli mít po ruce číslo vaší objednávky nebo e-mailovou adresu, přes kterou jste nákup realizovali. Čas sobě i nám ušetříte, pokud si přípravíte také fotografie vadného zboží, které chcete reklamovat. Případně fotky zabaleného zboží v původním obalu, které chcete vrátit, protože vám třeba nevyhovuje.
Vrátit zboží do 14 dní? Klasika. My vám ale dáváme celý rok! Chápeme, že se někdy produkt do vašeho vkusu prostě netrefí. Proto u nás máte možnost vrátit zboží až do 365 dní od převzetí.
Stačí, aby bylo nepoužité, nepoškozené, kompletní a v původním obalu. Jedinou výjimkou jsou produkty vyrobené nebo upravené na přání – ty už zpátky vzít nemůžeme. Pro zboží si sami zdarma přijedeme, abyste měli co nejméně starostí.
Nevíte si rady? Neváhejte nás kontaktovat, projdeme s vámi společně celým procesem. Celý reklamační řád si můžete přečíst ZDE.