Reklamace
Stačí si vybrat z nabídky dole na stránce možnost, která nejlépe vystihuje váš případ. Po zvolení se otevře formulář, který je nutné vyplnit a odeslat. Jakmile požadavek odešlete a my jej registrujeme, ihned se mu začneme věnovat. Nejčastěji vás jako první krok kontaktujeme a doptáme se na dodatečné informace. :-)
V ideálním případě byste měli mít po ruce číslo vaší objednávky nebo e-mailovou adresu, přes kterou jste nákup realizovali. Čas sobě i nám ušetříte, pokud si přípravíte také fotografie vadného zboží, které chcete reklamovat. Případně fotky zabaleného zboží v původním obalu, které chcete vrátit, protože vám třeba nevyhovuje.
V běžných případech máte možnost zboží vrátit do 14 dní od data doručení. U nás máte možnost vrácení nad rámec této lhůty, a to do 365 dní od převzetí. Pro zboží si sami zdarma přijedeme, abyste měli co nejméně starostí.
Nevíte si rady? Neváhejte nás kontaktovat, projdeme s vámi společně celým procesem. Celý reklamační řád si můžete přečíst ZDE.