Doprava a platba

kancelaria24_doprava_platba

Doprava všech objednávek nad 999 Kč s DPH je zdarma.

U objednávek v nižší hodnotě než 999 Kč s DPH stojí doprava jednotnou cenu 119 Kč s DPH v případě DPD CZ s.r.o. a 349 Kč s DPH s TopTrans EU, a.s.

Za objednávku můžete zaplatit:

• Dobírkou
Zaplatíte až při převzetí přímo doručovateli, který vám vystaví doklad o zaplacení. Částku můžete u přepravce uhradit také platební kartou. Cena za dobírku je 39 Kč s DPH u objednávek v hodnotě nižší než 5 000 Kč s DPH.

• On-line platbou kartou
Po dokončení objednávky budete přesměrováni na platební bránu. Tato služba je zdarma.

• Okamžitou platbou převodem on-line
V tuto chvíli nabízíme možnost platit přes tyto banky: Česká spořitelna, mBank, Fio, KB, Raiffeisen Bank, Moneta, Air Bank, ČSOB a UniCredit Bank. Případně přes aplikace: m-platba, superCASH, GoPay účet, Bitcoin, Apple Pay a Google Pay. Tato služba je zdarma.

• Fakturou se lhůtou splatnosti
Tento způsob poskytujeme pouze živnostníkům, firmám a státním institucím. Při objednávce je nutné zadat IČO. Platba vždy podléhá schválení s výjimkou státních institucí. Standardní splatnost faktury je 14 dní. Tato služba je zdarma.

• Bankovním převodem – zálohová faktura
Po zpracování objednávky obdržíte na e-mail zálohovou fakturu s platebními údaji. Objednávku expedujeme po přijetí platby, to může trvat 1–3 pracovní dny.

• Home Credit splátky
Poskytujeme také možnost na platby na splátky prostřednictvím společnosti Home Credit. U každého produktu naleznete možnost splátkového financování. Pokud objednáváte více produktů, kalkulaci splátek uvidíte v nákupním košíku. Splátkový prodej vám umožní pohodlně rozložit platbu na menší částky podle vašich možností. Po dokončení objednávky si vyberete výši i počet splátek.

Doplňující podmínky:

→ Pokud chcete využít vynášky, napište nám to prosím do poznámky v objednávce. Tato služba je za příplatek, cena se odvíjí od hmotnosti zboží a patra, do kterého si zboží přejete vynést. Cenu je možné si poptat na naší zákaznické lince. Dozvíte se ji také v následném potvrzení objednávky, při kterém si ji společně odsouhlasíme. Na všem se s vámi předem domluvíme a nic vás nepřekvapí.
→ Zboží doručujeme v případě bezbariérového vstupu. Pod bariérou si můžete představit výškovou zábranu při vjezdu, omezení šířky při vjezdu apod.

Otázky a odpovědi

 • Jaký přepravce mi doručí zásilku?
Spolupracujeme s přepravními společnostmi TopTrans EU, a.s. a DPD CZ s.r.o., se kterými máme jen ty nejlepší zkušenosti. Menší balíky vám doručí DPD, větší balíky TopTrans na paletě.

• Doručujete balíky také o víkendu nebo svátku?
O víkendech a státních svátcích naši přepravci balíky bohužel nedoručují. Dovezou vám je pouze v pracovní dny. A pokud vám termín převzetí nevyhovuje, můžete vždy zažádat o jeho změnu.

• Mohu u přepravce za balík zaplatit kartou?
Určitě. Berte ale na vědomí, že se může stát, že u sebe řidič nemusí mít platební terminál. Proto mějte u sebe prosím hotovost pro všechny případy.

• Umožňujete osobní odběr?
Ano, nabízíme možnost osobního odběru v Ostravě – tuto možnost si zvolíte v košíku. Stačí objednávku uhradit předem a my ji pro vás připravíme. Jakmile bude vše nachystané, pošleme vám e-mail s informacemi k vyzvednutí. Služba osobního odběru je zpoplatněna částkou 99 Kč s DPH. Těšíme se na vaši návštěvu!