Nákup na firmu

Nakupujete na firmu? U nás to půjde hladce

Jsme připraveni vám to co nejvíc usnadnit. Ať zařizujete malou kancelář, vybavujete celý open space nebo šatny či zasedačky, u nás to zvládnete rychle, chytře a s pomocí profesionálů. Od návrhu přes dodání až po montáž – jsme připraveni vám se vším pomoct. Navíc nakupujete za firemní ceny, s možností platby na fakturu, vrácení až do roka a dalšími výhodami, které jinde nenajdete.


Jaké výhody u nás jako firma, živnostník nebo nákupčí máte?

Výhodné cenové nabídky>

Připravíme pro vás cenové řešení na míru. Již od pár položek. Zavolejte nám na 800 100 030 nebo napište mail na info@kancelar24.cz, případně na webchatu.

Náhradní plnění>

Neplaťte odvody a pořiďte si raději kancelář snů. Dejte nám seznam produktů a my se postaráme o zbytek. Více informací zde.

Platba na fakturu>

U nás můžete nakupovat na fakturu se splatností, standardní doba splatnosti je 14 dní. Po dokončení vám zašleme schválení tohoto typu platby. Více o možnostech platby se dozvíte zde.

Rychlá doprava a montáž>

Produkty skladem předáváme okamžitě dopravci. Navíc vám je při nákupu nad 999 Kč bez DPH doručíme zdarma. Produkty vám na místě rádi smontujeme.

Rychlé reklamace a okamžitá výměna>

Vyplňte on-line formulář nebo nám zavolejte na 800 100 030. Reklamaci vyřešíme do 2 pracovních dnů – jinak vám náleží sleva 5 % za každý den navíc.

Výroba na míru a speciální požadavky>

Vyrobíme kancelářský nábytek přesně podle vašich potřeb s dodáním do 2–6 měsíců. Speciální klíče, barvy, rozměry? Umíme.

Záruka až 20 let>

Záruka 20 let na kancelářský a kovový nábytek, 10 let na výškově nastavitelné stoly a vybrané kancelářské židle a 5 let na vše ostatní (neplatí na spotřební zboží a potahy z eko kůže). Podrobné informace najdete zde.

Vrácení do 365 dní>

Nepoužité zboží v původním obalu můžete do 365 dní bez starostí vrátit. Sami si pro něj přijedeme. Podrobnosti najdete zde.

Tištěný i on-line katalog zdarma>

Mrkněte na katalog pro inspiraci i rychlý přehled. On-line i v tištěné podobě (rádi zašleme).

Užitečná videa>

Provedou montáží i výběrem osvědčených nábytkových řad a kancelářských židlí. Najdete na YouTube a u produktů.

Ozvěte se našim asistentům specializovaným na B2B na čísle 800 100 030, kteří se o vás postarají při prvním i každém dalším nákupu.

 

Dlouhodobá spolupráce = ještě lepší podmínky

  • PREMIUM program
    Nakoupíte-li u nás nad 50 000 Kč, automaticky získáváte extra výhody, jako je záruka minimálně 7 let, vrácení i použitého zboží do 60 dní, přednostní vyřízení požadavků a mnoho dalšího.
  • Osobní obchodní zástupce
  • Získáte svého osobního obchoďáka, který s vámi bude v rámci dalších nákupů, akcí a požadavků komunikovat.
  • Velkoobchodní ceník
    Chystáte se objednávat často nebo ve velkém? Připravíme pro vás velkoobchodní ceník a domluvíme, co bude potřeba.
 

Proč ještě firmy nakupují u nás?

✔️ Skvělá hodnocení na Heurece
✔️ Technický guru po ruce (📞 602 469 108)
✔️ Rychlá podpora po telefonu, mailu i chatu

Jak to probíhá?

  1. Vyberete si z nabídky
    U nás si vyberete – máme tisíce produktů skladem, 11 řad kancelářského nábytku, ergonomické židle. K dispozici máme i vzorky dezénů, které vám rádi zašleme.
  2. Necháte si připravit 3D návrh prostoru
    Stačí zaslat rozměry a dispozici včetně oken a dveří, pár fotek prostoru a vaši představu o stylu a funkci. Objednáte-li nábytek, vizualizaci máte zdarma. Pokud si nábytek objednáte, vizualizaci neplatíte.
  3. Domluvíme dopravu a montáž
    Doprava je zdarma od 999 Kč bez DPH. Montáž si přidáte v košíku, my se ozveme, domluvíme termín a postaráme se o vše včetně odvozu obalů. Potřebujete jen výnos? Ozvěte se nám na zákaznické lince a my pro vás na základě hmotnosti zboží a počtu pater spočítáme cenu služby.

Ozvěte se nám – rádi pomůžeme!

📞 800 100 030

📧 info@kancelar24.cz

💬 Webchat (Po–Pá, 8:00–17:00)