Vrácení zdarma do 365 dní
Občas se může stát, že se nákup nepovede přesně podle vašich představ. Kancelářská židle nevyhovuje vaší postavě, konferenční stolek nakonec neladí s interiérem nebo se zboží nelíbí obdarovanému... I přes tyto nepříjemnosti se snažíme, abyste měli s takovými situacemi co nejméně starostí.
V běžných případech máte možnost zboží vrátit do 14 dní od data doručení. U nás máte možnost vrácení nad rámec této lhůty, a to do 365 dní od převzetí.
Otázky a odpovědi
• Jak to funguje?
Pro vrácení zboží do 365 dní od převzetí stačí splnit pouze tyto jednoduché podmínek.
Produkt musí být:
- v originálním balení
- kompletní - nesmí nic chybět
- nepoužitý a nepoškozený
- neupravený atyp na přání kupujícího
Viz bod 5.1. v obchodních podmínkách.
• Co dělat, když chcete zboží vrátit?
Vyplňte prosím on-line reklamační formulář. Vyberte si, zda reklamujete celý nákup, nebo jen jeho část. Jako důvod reklamace zvolte vrácení zboží a požadované řešení vrácení zboží do 365 dní od převzetí. Přiložte také číslo svého bankovního účtu, ať vám můžeme obratem vrátit peníze. Nezapomeňte rovněž vyplnit svou adresu.
• A co dělat s nevyhovujícím produktem?
Nemusíte jej nikam posílat, přijedeme si pro něj sami a zdarma. Po vyplnění reklamačního formuláře vás kontaktujeme a pouze požádáme o fotografie zabaleného zboží v originálním obalu.
A po ověření, že je vše v pořádku, se s vámi domluvíme, kdy si zboží budeme moct vyzvednout. Tak aby to pro vás bylo co nejpohodlnější.